mari mencari....

Google
 

Tuesday, January 15, 2013

sakitnya....gusi bengkak...

adusssss...best betul kena sakit gusi bengkak ni. nak makan pon susah, minum pon sakit. duduk diam2 ketab mulut pun sakit juga. huhuhuhuu...entah la kenapa. dah rezeki la tu nak dapat sakit gusi. tengok kat cermin nampak bengkak katnhujunggggggggg sekali. area gigi last. nak tumbuh gigi ke? entah le. yang pasti, tak selesa. tengok kat tenet suruh kumur2 dengan air garam suam. nanti try. dah 2-3 hari juga sakit ni. kenapa la degil sangat nak pi jumpak doktor. haa..padan la muka. hehehehe... ok la..sakit gusi camne nak makan kerepek nih????? hope cepat sihat wahai gusi kesayangan....

3 comments:

nor said...

pergi jumpa dentist. kalau infection etc karies etc boleh di ubati.
gusi bengkak juga boleh disebabkaan organ jantung atau berkaitan dgn nya.

meowwmania said...

gigi bongsu nak tumbuh kot

kena pegi dentist nnti dia kasi belah utk senangkan gigi tu tumbuh tp dia bius dulu laa hehe

zh-ena said...

jumpa doc gigi jea