mari mencari....

Google
 

Wednesday, March 6, 2013

orang yang terlebih manja tu tak sihat...

hello...
hehehehehee...tu la nak cerita. orang yang terlebih manja tu tak sihat. sapa:lagi....obek la. ye la..cuaca panas terik betol sekarang ni. saya pon badan panas2 je dah. memalam pon panas. dah buat dah air barli minum. nampaknya air barli tu penyedap tekak je. badan tetap le panas juga. hahahahaa... bila obek tak sihat, saya gelabah lebih. ye la. saya risau. dia pulak jenis payah nak sakit, tapi bila sakit lama baru nak elok.  harus la makcik seriau kan. dia pon kalo tak sihat perangai lagi terlebih manja. owhhhh...semua cari benda pon tak jumpa. takpe la. layankan je. semalam dia dah selsema sakit tekak pulak. malam tadi lepas dia balik kerja dok lepak kejap tengok tv. dalam sakit2 tak sihat pon gagah pi kerja malam balik pukul 3am. huhuhuu..laki sapa la ni yang rajin sangat tu. so, saya nampak dia makan something. saya tanya, bek makan apa tu. lorenzo katanya. hah??? lorenzo? apa tu? alaa...ni la ubat sakit tekak ni. bak sini saya tengok, saya kata. tu diaaaaaaaa...lorenzo katanya...lozenge lah!!!! hahahahahahaha terok betok obek tu. lorenzo peginya. dia biasa la kalo kena gelak dengan saya mesti terus buat2 pengsan. malu la tu. hahahahaa...suka  saya menyakat dia. pastu tanya lagi. perisa apa? owh..perisa chesty katanya. lagi sekali saya gelak berguling2. hahahahhaaa...perisa chesty lak. itu chesty cough lozenge lah. muwahahahahahaaa...hadoih..kesian obek. dah le tak sihat. kena gelakkan lagi. muwahahahahahaa...so seperti biasa, dia kalo tak sihat tido pon menggagau la. tu yang leceh tu. mengerang2. saya yang tak lena menengokkan dia. dah budak2 ni pulak si elly n richard bergaduh tengah malam bergumpal2 sampai tercabut bulu dahsatu hal nak meleraikan diaorang. acha pon tak senang tido. kejap2 bangun je membising kat saya. aduhhh..macam ni kalo jadi orang penting kat rumah. semua nak menempek kat saya. hehehehehe...so obek..cepat sihat ye. love you. elly, please jangan gaduh tengah malam. richard, sian dia kena buli. acha, love you demok!

1 comment:

zarena heeney said...

ENA INGAT LORENZO JENAMA SOFA JEA EHEH

skang nie musim tak sihat la
get well soon yea
jaga hubby baik2 :D