mari mencari....

Google
 

Tuesday, September 10, 2013

bergumpal-gumpal...

pagi tadi atas sebab kasihan yg teramat, sementara membersihkan litter box, saya pon keluarkan si richard. ye la bagi dia lurus2 kaki pusing rumah. akan tetapi, dalam sekelip mata sekilas pandang, saya tak perasan rupanya gangster of the year si elly ada kat belakang saya dan telah meng-attack richard! apa lagi...bergumpal2 berguling2 sampai tercabot bulu segala. saya tergamam tak boleh nak buat apa. capai penyapu pi sepak si elly. tak kena pulak tu! hantu betol. ye la..saya pon takot juga sebab tengah gadoh beriya. luckily, richard dapat lepas dan menyorok kat tempat sempit. huhuhuu..elly tak puas hati sambong attack acha pulak. dah diaorang berdua pulak bergumpal. astagfirullahalazim..mengucap panjang saya. tak pasal2 acha pon jadi mangsa geram elly. saya sakit hati betol. lepas dah selesai tu, saya kemas2 segala. tangkap elly, letak dalam cage si richard. bagi dia rasa camne dok dalam cage. padan muka dia. baru duduk dalam tu seminit dah meraong bagai nak rak. saya buat tak pedulik je. lantak kau la. degil sangat. nak sangat jadi gangster kena la tahan cobaankan. haaa...rasakan. geram! camne nak buat elly tak gadoh dengan richard??? help ma.....

5 comments:

meowwmania said...

alahai kesiannya richard, ok tak dia?

kdg mmg ada jenis kucing camtu, jenis yg tak boleh lgsg berjumpa.

teringat si Citam dan Momel sy mcm tulah dorang mmg tak boleh bertembung lgsg sbb si Momel tu sy amik dia dah besar jd agak susah kcg yg dah sedia ada nak terima dia..

Misz Pinkie Winkie said...

alamak bab bergaduh nie memang kita pon takut..
halang macamana pon nantie diorang gaduh balik.
tapie kenakdang memuler jerk camtue...lelama ok la..amik masa sikit

saya said...

meoww/pinkie---mmg kesian dgn richard. kdg tgk dia mcm hidop dlm ketakutan je. hehehehee..harap lepas ni diaorang blh berbaik. paling tak pon, ignore je antara mereka so that memasing tak tgk muka so tak gaduh lagi.

saya said...

meoww/pinkie---mmg kesian dgn richard. kdg tgk dia mcm hidop dlm ketakutan je. hehehehee..harap lepas ni diaorang blh berbaik. paling tak pon, ignore je antara mereka so that memasing tak tgk muka so tak gaduh lagi.

saya said...

meoww/pinkie---mmg kesian dgn richard. kdg tgk dia mcm hidop dlm ketakutan je. hehehehee..harap lepas ni diaorang blh berbaik. paling tak pon, ignore je antara mereka so that memasing tak tgk muka so tak gaduh lagi.