mari mencari....

Google
 

Thursday, July 24, 2014

adaaa je tau..

Hello...
lama dah tak tulis kan. Mcm x cukup masa je. Biasa la alasan standart. Ni nk cerita ni..orang dok sebok nk raya, kereta saya buat hal. Habis senyap tak bernyawa. Jangan kata nk start enjin, nk on Pon tak boleh. Sejuk beku je. Hadoihhh...orang dh le last2 minit ni byk je keje nk kena buat nk lari sana sini. Bencilahhhhhh...dengar lah rintihan hatikuuuu.

owhh...barang raya belom ada lagi. Tu la igt petang ni or esk nk pulun habis. Baju raya Pon takde lagi wehhhhh..apakah??? Nk beli sundries utk rumah ma sikit. Dh le tahun ni raya Johor. Arghhhh...anyway..hope semua urusan dipermudahkan. Saya baru ada satu je kuih raya..popia simpol. Hahaha...takpe..takat biskot2 raya tu memana Pon boleh beli.

andai kata tak sempat tulis lagi, saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada anda semua, maaf dipinta sekiranya ada sebarang kesalahan...semoga raya kita semua berkat dn gembira. Owhh..saya juga mewakili semua budak2, acha, elly n richard, mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua furkids yg disayangi.

bye...love you...

No comments: