mari mencari....

Google
 

Friday, October 24, 2014

24th October, it's my birthday!!!!!





alhamdulillah... sampai juga tarikh 24 oktober ni ye. hari ni birthday saya. yeayyyyy.... semoga hidop lebih diberkati dan dirahmati, diberi limpahan kasih sayang dari semua orang, diberi kesihatan yang baik, ilmu yang bermanfaat dan rezeki yang halal. amin....

saya juga doakan pada anda semua yang kebetulan sama birthday dengan saya semoga kita semua berada dalam rahmat Allah SWT..

semoga semua doa2 kita akan dimakbulkan. amin...




credit : pics from google image


obek... oby nak birthday cake macam ni.. tak kira, nak jugakkkk.... (memang tak mendapat le tu kan) ahahhahaa... 

ok lah.. saje je nak inform yang hari ni birthday saya. so, silalah wish ye. hehehhehe... bye...

3 comments:

Chot said...

kalau wish dpat x kek mcm tu jgk?
haha..happy bday leeya..Semoga dimurahkan rezeki.

meowwmania said...

aaaminnn........

happy buffday to you aunty oby!!

we laff youuu


xoxo
jejebon

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)